کد خبر: 1223527
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص رایزنی‌های خود در دمشق نوشت: روز گذشته در دمشق، رایزنی و گفت‌وگوی مهمی با آقایان بشار اسد رئیس‌جمهور، فیصل مقداد وزیر امور خارجه و همچنین مشاور امنیت ملی سوریه داشتم.

 جوان آنلاین: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در گزارشی درباره دیدارهای و رایزنی‌های روز گذشته خود در دمشق در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: روز گذشته در دمشق، رایزنی و گفت‌وگوی مهمی با آقایان بشار اسد رئیس جمهور، فیصل مقداد وزیر امور خارجه و همچنین مشاور امنیت ملی سوریه داشتم.

وی افزود: علاوه بر بررسی تحولات منطقه‌ای و جهانی، به‌ویژه موضوع مهم فلسطین و غزه، توافقات رؤسای جمهور دو کشور بررسی و در نتیجه ابعاد گسترش مناسبات دوجانبه از جمله اقتصادی رضایتبخش و رو‌ به جلو ارزیابی شد.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: در ادامه به‌همراه آقای فیصل مقداد ساختمان جدید بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را افتتاح کردیم و خدمات‌رسانی رسمی آن آغاز شد.

وزیر امور خارجه نوشت: همچنین به‌همراه همتایم با یک دیپلمات جوان وزارت خارجه سوریه که در جریان حمله تروریستی اخیر رژیم اسراییل به سفارت کشورمان در دمشق به‌شدت مجروح و‌ متأسفانه یک پای خود را بر اثر اصابت موشک از دست داده است، در بیمارستان عیادت کردیم.

وی بیان داشت: دیدار با دیپلمات‌های کشورمان، نمایندگان نهاد‌های ایرانی و مستشاران نظامی ایرانی ضد‌تروریسم در دمشق و خانواده‌‌ آنان در فرودگاه و محل سفارت که ـ علی‌رغم دشواری‌های محل مأموریت ـ سرشار از روحیه، تعهد و حس مسئولیت‌پذیری‌اند، بسیار غرورآفرین و افتخار‌آمیز بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار